61977
Gra planszowa
W koszyku
Witajcie w Avelu: świecie, na którego niebie dzień i noc wiszą dziesiątki księżyców. Te magiczne ciała niebieskie – podobno zamieszkane przez bogów – zsyłają na mieszkańców magiczne dary. Dzięki nim czarodzieje splatają magię, druidzi pomagają rolnikom zadbać o plony, a dzieci mogą bawić się w napowietrznych strumykach. Jednak teraz nie ma na to czasu, bowiem do Avelu zbliżył się Kurodar, Czarny Księżyc, a jego złowroga magia przebudziła siły zła. W lasach, grotach i innych mrocznych miejscach zawsze czaiły się niebezpieczne stwory, ale teraz wyległy gromadnie, a ich pełen nienawiści wzrok skupiony jest na zamku. To od Was zależy, czy uda się uratować krainę przed ich niszczycielskimi zapędami! Kroniki zamku Avel to oparta na współpracy gra planszowa dla całej rodziny, w której wcielamy się w bohaterów i bohaterki odpowiedzialnych za uratowanie magicznej krainy. Podczas rozgrywki stworzymy własne postacie o unikalnych imionach i specjalnym ekwipunku, a następnie będziemy eksplorować świat, poruszając się po modułowej planszy. W czasie podróży napotkamy wiele niebezpieczeństw, z którymi będzie trzeba walczyć, a każde zwycięstwo przyniesie nam określoną nagrodę: nową broń, zbroję, eliksiry i złoto. Zgromadzone dobra pozwolą nam przygotować się do finałowego starcia z Monstrum, które zagraża królestwu Avel.
Status dostępności:
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Gry planszowe (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Czas gry: 60 min.
Data wydania na podstawie strony wydawcy.
Liczba graczy: 1-4.
Uwaga dotycząca zawartości
Zawiera: Zawartość pudełka: 15 kafli planszy, tor księżyca, żeton astrolabium, 3 znaczniki murów, herb Avelu, 27 monet, 3 żetony księżycowych pieczęci, 3 żetony pułapek, 4 planszetki bohaterów, bloczek z ilustracjami bohaterów, 4 pionki bohaterów, 8 kości bohaterów, 20 znaczników wytrzymałości, tarcza wytrzymałości Monstrum, 3 żetony kraterów, 25 dwustronnych żetonów ekwipunku, 31 potworów, 5 kości potworów, 10 znaczników obrażeń, 4 żetony akcji, 12 znaczników wykorzystania ekwipunku, worek na ekwipunek, almanach, dwustronna mapa gwizdozbiorów, pomoc gracza, instrukcja (19, [1] strona).
Uwaga dotycząca przeznaczenia czytelniczego
Wiek graczy: 8+.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej